Ornamenties uitgebreid met brassica

//Ornamenties uitgebreid met brassica

In september dit jaar is Ornamenties voor het eerst op de markt gekomen, met het product Capsicum. Nu net een maand later, wordt er een sfeervolle siergroente toegevoegd, de Brassica. Brassica wordt aangevoerd door Plantenkwekerij Leo Ammerlaan, uit Bleiswijk. De exclusieve siergroenten die onder het paraplumerk Ornamenties vallen, zijn geselecteerd op hun sierwaarde. Ze zijn ‘too pretty to eat’!

                                                   

Brassica

De sfeervolle sierkool; Brassica, is sinds deze week leverbaar onder Ornamenties en is een echte herfst musthave! Ze verdraagt nachtvorst tot -5 °C waardoor de consument er in de tuin maandenlang plezier van heeft. De kou zorgt er zelfs voor dat de sierkool nog intenser kleurt in het hart. Ornamenties Brassica wordt geleverd door Plantenkwekerij Leo Ammerlaan uit Bleiswijk in potmaat 12, waarbij alleen de beste kwaliteit wordt geselecteerd. Bijzonder is dat deze lijn bestaat uit enkel geveerde types, in de kleuren wit, rood en gemengd. De geveerde Brassica heeft een dikkere stengel en de open geveerde bladeren zijn langer en laten gemakkelijk water door, waardoor zij ook uitstekend gedijt met regen. Bovenal is ze extra decoratief en opvallend!

Capsicum

De Capsicum, ook wel bekend als sierpeper, is in vele vrolijke kleuren beschikbaar en geschikt voor binnen en buiten. Wanneer de Capsicum in de tuin wordt geplant zal deze, tot de eerste vorst, zorgen voor een prachtig, herfstachtig kleurenpallet.
Capsicum wordt aangeleverd door Kwekerij Kwintplant en Kwekerij Overkleeft. Deze betrouwbare kwekers leveren hoge kwaliteit Capsicum, in verschillende soorten en kleuren. Nog tot het einde van deze maand zijn de gezellige sierpepers te bestellen.

 

Ornamenties

Het paraplumerk Ornamenties is ontwikkeld door Takii Seed in samenwerking met Pull Position. Het merk overkoepelt verschillende siergroente binnen Takii Seed, die zijn geselecteerd op vier waarden: elegantie, kracht, decoratieve functie en kleurrijke uitstraling. Het merk is prachtig vormgegeven in een eigentijdse huisstijl waardoor het product echt als siergroente wordt gepositioneerd. Enthousiasme creëren voor de exclusieve siergroenten in alle schakels van de Europese markt, is wat de veredelaar en de kwekers met het paraplumerk willen bereiken. Het uiteindelijke doel is de consument inspireren met de veelzijdige producten en deze verleiden tot aankoop.

 

2015-10-01T14:08:21+00:00